Support

Flexsoft gaat prat op een sterke in house customer support. Daarom bieden wij niet alleen een bekwame en vlot bereikbare helpdeskservice, maar kan u ook rekenen op uitgebreide ondersteuning en opleiding in onze kantoren of bij u ter plaatse. We bieden 3 types servicepakketten, volledig op maat van de noden van uw kabinet.

  • Basic

    • Updates nomenclatuur + officiële bijdragen

    • Helpdesk: elke werkdag van 9u tot 12u en van13u30 tot 17u

    • Updates software (aanpassend, correctief en vernieuwend)

  • Standard

    • Alles van Basic +

    • Inbegrepen supporturen / jaar1

    • Gratis opleidingen kantoren Flexsoft

    • Gegarandeerde interventietijd van 6u

  • Premium

    • Alles van Standard +

    • Inbegrepen consultancydag/jaar²

    • Extended helpdesk: op werkdagen en op zaterdag 9u-12u en 13u30-19u

1 Support uren/jaar: één Lite licentie betekent 4 uur support per jaar, een pro licentie betekent 6 uur support per jaar. Overschrijdingen worden aangerekend aan 95 € per uur. Overzettingen naar volgend jaar zijn niet toegestaan.

2 Consultancydag/jaar: de aankoop of huur van één softwarelicentie betekent één halve dag consultancy on site per jaar.

Heeft u vragen
of problemen?

Contacteer het Titanium support center